dilluns, 1 de gener del 2018

Lladres!


Avui us portem una anècdota...
Que els ha passat a Can Marquès, a La Kosturica. Ens ho explica la Maria:

Aquesta setmana us hem d’explicar una cosa que ens ha passat que ens va deixar ben estorats!

El dimecres quan vam arribar a Can Marquès desprès de repartir les cistelles a les 20h  vaig veure en la foscor un cotxe atravessat en el camí de l’entrada  i uns nois que entraven ràpidament al cotxe. Em va sobtar ja que portaven els dos armilles amb refractaris i quan vaig veure que del capó penjaven unes cues de porros vaig adonar-me que estaven robant!!!

Vaig baixar del cotxe per increpar-los però gairebé m’atropellen al fugir derrapant .
Em vaig quedar tant palplantada que no vaig poder veure el número de la matrícula...

Al matí vam comprovar que havien arrencat uns 6 metres quadrats i que s’havien deixat una caixa de porros arrencats al terra.
Què voldrien fer amb aquells porros esquifits que encara no s’havien engreixat??
Doncs segurament no sabien distingir entre la fulla rodona del calçot i la ceba i la plana dels porros ...voldrien fer una calçotada gratis!
Per una banda, fa molta pena que la gent robi als pagesos i denota que saben ben poc del que ens costa a nosaltres produir. Per altre banda, vam riure molt pensant en la porrusada  que es van fer: poder han descobert una nova versió d’aquesta festa tan catalana!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada